.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با دستگیری ناتاشا و 12 تن از همدستان؛
باند مخوف ابلیس در مازندران متلاشی شد
شمال نیوز: مأموران پلیس مازندران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه رئیس باند را که یک زن و 12 نوچه وی را نیز به دام انداختند. این باند خطرناک در زمینه ....

شمال نیوز: باند مخوف موسوم به«ناتاشا» با دستگیری زن تبهکار و 12 تن ازهمدستانش درمازندران زمینگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، مأموران پلیس مازندران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه رئیس باند را که یک زن بود در مخفیگاهش دستگیر کردند.

آنها در چند عملیات جداگانه 12 نوچه وی را نیز به دام انداختند. این باند خطرناک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی معروف به «ابلیس» در سطح استان مازندران فعالیت داشتند.

سرهنگ علیرضا ثقفی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت: درپی اطلاع از فعالیت باند خطرناکی در سطح استان مازندران، مأموران با انجام یکسری اقدام های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، سرکرده این باند که زنی به نام «ر - م» معروف به «ناتاشا» بود را شناسایی کرده و او را در عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

همزمان با دستگیری او و 12 تن ازهمدستانش، از مخفیگاه های متهمان بیش از یک کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر شیشه دربسته‌های آماده فروش به همراه مقدار زیادی پول نقد کشف شد. پنج دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیزتوقیف شد. درحال حاضر تحقیقات تخصصی ازاین تبهکاران ادامه دارد./ ایران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.